1.Να είστε πάντα το τελευταίο άτομο που διακόπτει την οπτική επαφή.
2. Βάλτε το smartphone σας στην τσέπη σας «και κρατήστε το εκεί μέχρι να τελειώσει η συνομιλία ή η συνάντησή σας». Δεν είναι καθόλου επικοδομητικό και ευγενικό να είσαι σε μία συνάντηση και να κοιτάς ή να ρίχνεις κλεφτές ματιές στο κινητό σου.
3. Καλέστε τους ανθρώπους με το όνομά τους. Αυτό ενισχύει την οικειότητα και τη συμπάθεια με τους άλλους.
4. Χαμογέλα, «Μην υποτιμάς τη δύναμη ενός χαμόγελου». Εκτός ότι μαγνητίζει και τον πιο δύσκολο άνθρωπο, μπορείς να επιτύχεις πολλά με ένα χαμόγελο.
5. Άκου περισσότερο από ό,τι μιλάς, «Έχεις δύο αυτιά, μόνο ένα στόμα. Αυτή είναι η αναλογία που πρέπει είναι δύσκολο, αλλά έτσι αποφεύγουμε την παγίδα να εκτεθούμε.
6. Μην ακούτε απλώς – ακούτε ενεργά. Η ενεργητική ακρόαση είναι πολύ σημαντική γατί δίνεις στον άλλο την εντύπωση ότι πραγματικά τον προσέχεις, και μετά μπορείς να αναπτύξεις τα επιχειρήματά σου.
7. Αν κάποιος διακόπτεται, ζητήστε του να συνεχίσει. Άλλη μια τακτική που βλέπουμε συχνά να συμβαίνει και δεν είναι καθόλου σωστή, πχ σε ένα τραπέζι μιας ομάδας εργασίας, οπότε είναι πολύ σημαντικό, να απευθυνθείτε στο άτομο αυτο και να του πείτε απλά συνέχισε.
8. Κάντε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Όσο ποιο στοχευμένες ερωτήσεις κάνεις, τόσο πιο στοχευμένες απαντήσεις θα πάρεις..
9. Κάντε τους πάντες να νιώσουν συμμετοχή. Αυτό έχει να κάνει με την κοινωνική συνοχή μιας ομάδας που ειναι απαραίτητη